مادرم زهرا(س)

فاطمیه قصه گوی رنجهاست * * * بهترین تفسیر سوز مرتضاست

مادرم زهرا(س)

فاطمیه قصه گوی رنجهاست * * * بهترین تفسیر سوز مرتضاست

قلم

باخودم گفتم قلم برپاکنم                        بهرزهرا مدحتی انشاءکنم

اشک چشمم فرصت انشاء نداد               دست لرزیدوقلم هم پا نداد

از فراسوی دلم آمد ندا                           توکجا ومدحت خیرالنساء

بادلی بشکسته وحالی خراب                 زیر لب گفتم مددیا بوتراب

من نبودم لایق مدحش ولی                  مدح زهرا گفتم از قول علی

ای بزرگ آفرینش فاطمه                        چلچراغ اهل بیتش فاطمه

ای ستون خیمه ی آل عبا                    محور اصلی اصحاب کساء

ای طفیل هستیت چرخ وفلک               لوح وکرسی وقلم جن وملک

برتر ازعرش الهی پایت                        نخله ی طوبی بود در سایه ات

دست بوست اولین وآخرین                 خاک روب خانه ات روح الامین

                             روحبخش کائناتی فاطمه

                            معنی صوم صلاتی فاطمه 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد