مادرم زهرا(س)

فاطمیه قصه گوی رنجهاست * * * بهترین تفسیر سوز مرتضاست

مادرم زهرا(س)

فاطمیه قصه گوی رنجهاست * * * بهترین تفسیر سوز مرتضاست

نامه ی فدک را پاره کرد!

ابوبکر ناگزیر شد دست خطی نوشت و رِِّد فدک را بفاطمه(س) داد تا برود وتصرف نماید.فاطمه(س) رفت بطرف منزل،عمر به اورسید وگفت:یازهرا چه کردی؟گفت:فرمان"ردفدک"راگرفتم.گفت:ببینم،گرفت وپاره کرد.

" فَقالَ عُمَر لا تَقَبّلُ شَهادَةَ اَمرأةَ عَجَمیهُ لا تَفصَح وَ اما عَلی فَتَجَر النار الی قَرصِیَهِ ."

گفت: " ام ایمن زن غیر عرب است و سخن او حجت نیست و اما علی شهادت او مانندآتش است که برای طبخ نان خود می افروزد ."

حضرت زهرا (س) بسیار غضبناک شد وگفت :" وَالله لا کَلِمَتُکَ اَبَداً قالَ وَ الله لا هَجرِتُکَ اَبَداً وَ اِلهُ لا دَعُونَ الله عَلَیکَ قالَ وَ الله لا دَعُونَ اللهِ لَک ."

فاطمه (س)فرمود:"سوگند بخدا که دیگر باتو سخن نگویم."

او گفت:" قسم به خدا که از تو دوری نکنم."

اوگفت: "که درباره ی تو دعای خیر خواهم کرد."  

******************************************************************

گل بودم به فصل جوانی خزان شدم

پژمرده ازفراق رخ باغبان شدم

آتش زدند بر من وبر آشیان من

در آشیان کبوتر بی آشیان شدم

تا حفظ جان شوهر مظلوم خود کنم

با پهلوی شکسته به مسجد روان شدم

نگذاشتم خراش رسد بر رخ علی

جان دادمُ فدای شه انس جان شدم 

نظرات 2 + ارسال نظر
amir پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:05 ق.ظ http://groups.google.com/group/web2star

سلام به جای اتلاف وقت در اینترنت و جستجوهای بی فایده از این گروه بازیدکنید.
1- شما می توانید به عضویت این گروه در بیایید و وسایت و یا وبلاگ خود را رایگان به اشتراک بگذارید.
2- می توانید آزادانه در بحث ها شرکت کرده وبه عملکرد گروه اعتراض کنید.
web2star@googlegroups.com

[خداحافظ][گل]

اگهی90 پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:07 ق.ظ http://www.agahi90.com

درج اگهی استخدام
درج اگهی رایگان
کالا و خدمات خود را به رایگان معرفی نمایید
اگهی 90
www.agahi90.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد